Փոխհատուցման քաղաքականություն
Մենք ունենք 7-օրյա վերադարձի քաղաքականություն, ինչը նշանակում է, որ դուք ունեք 7 օր ապրանքը վերադարձնելու համար:
Վերադարձի իրավունք ունենալու համար ձեր ապրանքը պետք է լինի նույն վիճակում, ինչ ստացել եք՝ չմաշված կամ չօգտագործված, պիտակներով և իր սկզբնական փաթեթավորմամբ:
Վերադարձը սկսելու համար կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ info@alishop.am հասցեով։ Եթե ձեր վերադարձն ընդունվի, մենք ձեզ կուղարկենք վերադարձի առաքման պիտակ՝ ուղեկցող հրահանգներով, թե ինչպես և որտեղ առաքել ձեր փաթեթը: Մեզ հետ ուղարկված ապրանքները առանց վերադարձի նախապես պահանջելու չեն ընդունվի:
Հետադարձ կապի ցանկացած հարցի համար միշտ կարող եք կապվել մեզ հետ info@alishop.am հասցեով:
Վնասներ և խնդիրներ
Խնդրում ենք ստուգել ձեր պատվերը ստանալուց հետո և անմիջապես կապվել մեզ հետ, եթե ապրանքը թերի է, վնասված է կամ սխալ ապրանք եք ստացել, որպեսզի մենք կարողանանք գնահատել խնդիրը և շտկել այն:
Բացառություններ / Չվերադարձվող իրեր
Որոշ տեսակի ապրանքներ չեն կարող վերադարձվել, օրինակ՝ փչացող ապրանքներ (օրինակ՝ սնունդ, ծաղիկներ կամ բույսեր), հատուկ ապրանքներ (օրինակ՝ հատուկ պատվերներ կամ անհատականացված իրեր) և անձնական խնամքի միջոցներ (օրինակ՝ գեղեցկության ապրանքներ): Մենք նաև չենք ընդունում վտանգավոր նյութերի, դյուրավառ հեղուկների վերադարձ: Խնդրում ենք կապ հաստատել, եթե որևէ կոնկրետ կետի վերաբերյալ որևէ հարց կամ մտահոգություն ունեք:
Ցավոք, մենք չենք կարող վերադարձնել վաճառքի ապրանքները կամ նվեր քարտերը:
Փոխանակումներ
Ձեր ուզածը ստանալու ամենաարագ ճանապարհը ձեր ունեցած ապրանքը վերադարձնելն է, և երբ վերադարձն ընդունվի, առանձին գնում կատարեք նոր ապրանքի համար:
Փոխհատուցումներ
Մենք ձեզ կտեղեկացնենք, երբ ստանանք և ստուգենք ձեր վերադարձը և կտեղեկացնենք, թե արդյոք գումարի վերադարձը հաստատվել է, թե ոչ: Հաստատվելու դեպքում ձեզ ավտոմատ կերպով կվերադարձվի վճարման սկզբնական եղանակին: Խնդրում ենք հիշել, որ կարող է որոշ ժամանակ պահանջվել, որպեսզի ձեր բանկը կամ վարկային քարտի ընկերությունը նույնպես մշակի և փոխանցի գումարը ձեզ:
Վերադարձի իրավունք ունենալու համար ձեր ապրանքը պետք է լինի նույն վիճակում, ինչ ստացել եք՝ չմաշված կամ չօգտագործված, պիտակներով և իր սկզբնական փաթեթավորմամբ:
Վերադարձը սկսելու համար կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ info@alishop.am հասցեով։ Եթե ձեր վերադարձն ընդունվի, մենք ձեզ կուղարկենք վերադարձի առաքման պիտակ՝ ուղեկցող հրահանգներով, թե ինչպես և որտեղ առաքել ձեր փաթեթը: Մեզ հետ ուղարկված ապրանքները առանց վերադարձի նախապես պահանջելու չեն ընդունվի:
Հետադարձ կապի ցանկացած հարցի համար միշտ կարող եք կապվել մեզ հետ info@alishop.am հասցեով:
Վնասներ և խնդիրներ
Խնդրում ենք ստուգել ձեր պատվերը ստանալուց հետո և անմիջապես կապվել մեզ հետ, եթե ապրանքը թերի է, վնասված է կամ սխալ ապրանք եք ստացել, որպեսզի մենք կարողանանք գնահատել խնդիրը և շտկել այն:
Բացառություններ / Չվերադարձվող իրեր
Որոշ տեսակի ապրանքներ չեն կարող վերադարձվել, օրինակ՝ փչացող ապրանքներ (օրինակ՝ սնունդ, ծաղիկներ կամ բույսեր), հատուկ ապրանքներ (օրինակ՝ հատուկ պատվերներ կամ անհատականացված իրեր) և անձնական խնամքի միջոցներ (օրինակ՝ գեղեցկության ապրանքներ): Մենք նաև չենք ընդունում վտանգավոր նյութերի, դյուրավառ հեղուկների վերադարձ: Խնդրում ենք կապ հաստատել, եթե որևէ կոնկրետ կետի վերաբերյալ որևէ հարց կամ մտահոգություն ունեք:
Ցավոք, մենք չենք կարող վերադարձնել վաճառքի ապրանքները կամ նվեր քարտերը:
Փոխանակումներ
Ձեր ուզածը ստանալու ամենաարագ ճանապարհը ձեր ունեցած ապրանքը վերադարձնելն է, և երբ վերադարձն ընդունվի, առանձին գնում կատարեք նոր ապրանքի համար:
Փոխհատուցումներ
Մենք ձեզ կտեղեկացնենք, երբ ստանանք և ստուգենք ձեր վերադարձը և կտեղեկացնենք, թե արդյոք գումարի վերադարձը հաստատվել է, թե ոչ: Հաստատվելու դեպքում ձեզ ավտոմատ կերպով կվերադարձվի վճարման սկզբնական եղանակին: Խնդրում ենք հիշել, որ կարող է որոշ ժամանակ պահանջվել, որպեսզի ձեր բանկը կամ վարկային քարտի ընկերությունը նույնպես մշակի և փոխանցի գումարը ձեզ: